4. - 8.7.2016 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2016 - Športno društvo PREDDVOR

Pojdi na vsebino

4. - 8.7.2016 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru 2016

Aktualno > Dogodki in odmevi
Letos bomo kopanje na Vrbskem jezeru ponovili. Baje je bilo "dbest" ..Lahko se udeležite tudi vi (starši, bratje, sestrice,..). Nas bo številčno približno 30, tako, da je še prostih saj 25 sedežev. Pobiram predčasne prijave...Za več informacij o tem in vsem drugem sem vam na voljo preko gsm št. oz maila.

POSEBNOSTI:

Torek 5.7.
  • POHOD: Otrok naj ta dan seboj prinese obutev, primerno za hojo v hrib, palice( če ima), bidon, brisača....

Sreda 6.7.
  • VRBSKO JEZERO (plavanje, zabava,...):  Otrok naj ta dan seboj vzame saj 2 brisači, kopalke seveda, rezervo oblačilo za vsak slučaj, kremo za sončanje, obutev za v vodo, če potrebuje.

Četrtek 7.7.
  • ORIENTACIJSKO TEKMOVANJE: Vsako leto osnovano na isti princip, seveda z malce spremembe oz dodatka. Zanimivo bo - rabiš primerno obutev (tek), sokolovo oko in dobro taktiko
  • SPANJE POD MILIM NEBOM: kot vsako leto tudi sedaj starše prosimo, kateri imajo šotor, naj ga na tisti dan prinesejo. Hvala. Otrok naj ima spalno vrečo, baterijo seboj,...Nora noč

Petek 8.7.
  • ZAKLJUČEK, PODELITEV, PIKNIK

Tako kot vsako leto, bomo tudi letos podelili priznanja otrokom. Podelili bomo tudi medalje najboljšim ekipam v orientacijskem tekmovanju ter najspretnejšim igralcem v tako imenovanem spretnostnem poligonu. Sledi PIKNIK in zaključna zabava

Lp, David

P.S. Za kakršnokoli vprašanje, ipd... glede kampa sem vam na voljo.

DAN 1 - Ponedeljek 4.7.2016

Kot vsako leto prej, tudi letos ni bilo drugače. Prvi dan kampa je vedno nekaj posebnega :). Čeprav se je za nekatere sezona pred kratkim končala, za nekatere krožek, za druge medsebojno rivalstvo, priprave, ipd..., pride ta "krč" za nekaj časa, preden se med njimi preklopi nekaj kar preprosto ne moreš opisat. Jaz bi temu rekel ekipni duh. Drugače pa veliko več.

Na samem začetku smo se zbrali, porazdelili v skupini, opremili z športno opremo, določili, kje ima kdo mesto v garderobi ter startali z urnikom. Urnik danes je bil malce spremenjen kot je bilo napisano. V dopoldanskem treningu je bilo veliko poudarka na tehniki z žogo, igri 1:1, strelu na gol in seveda medsebojni igri. Sledilo je kosilo, kjer nam jo tako kot vedno, pripeljejo iz Gostilne Bizjak. Puran po dunajski, pečen krompir,.... Slastno :).

Po kosilu smo imeli prosti čas. Nekateri so ga porabili za počitek, nekateri za določene igre, drugi drugače. Prosti čas je hitro minil in že smo odšli k prijatelju Sašotu na beach wolley, kjer so fantje poleg odbojke sproščali tudi drugače in probali kakšna je nogometna igra na mivki.... čisto drugače. Verjemite. Prvi dan je minil zelo hitro in mislim da v pozitivnem duhu.

DAN 2 - Torek 5.7.2016

Drugi dan kampa se je začel lepo po ustaljenem urniku in brez kakršnih koli zapletov. Kot vedno. Nooo. Malček je bilo drugače.

Glede na to, da nas je popoldan čakal pohod na Jakob, smo se odločili, da v dopoldanskem času naredimo trening v dveh delih z malo več počitka ter prostor za malico. Tako smo pred malico vadili tehniko, vodenje, varanje z žogo z zaključkom na gol... imeli malico, prosti čas.... V drugem delu smo se razdelili po ekipah in odigrali eno fajn partijo.

Po treningu smo napolnili želodčke s super špageti bolonez. Čas pred odhodom na Jakob pa izkoristili bolj na off... Ob 14h smo odrinili na Jakob. Tako kot lansko leto, smo tudi letos opravili z Jakobam brez problemov. Na vrhu Jakoba nas je pričakal predsednik kluba Roman ter nas počastil s čajem ter nam čestital za opravljeno misijo.

Malo pred 16h smo odrinili nazaj, kjer so nas na cilju - startu (Žaga) že čakali starši in naše utrujene noge odpeljali domov na zaslužen počitek.

DAN 3 - Sreda 6.7.2016

KOPANJE NA VRBSKEM JEZERU. Kot lansko leto bom tudi letos zelo kratek.

Skratka, bilo je SUUUPEEER. Slike povedo vse...

David & Co...

DAN 4 - Četrtek 7.7.2016

Danes je bil na programu kar pester in zelo zanimiv dan. Jaz ga kar poimenujem "D day". Prvo nas je čakalo seveda malo treniranja. Dodatnega piljenja znanja skozi vaje in igro. Potem smo se počasi začeli psihično-fizično pripravljati na prvo tekmovanje. Starejše in mlajše selekcije so se udarile med seboj v ORIENTACIJSKEM  TEKU. Sledilo je ogled polfinalne tekme EURO 16 med Francijo in Nemčijo.

Pika na "i" dneva pa seveda tradicionalno KAMPIRANJE-prenočitev pod milim nebom. Tako kot vedno, je bilo tudi letos zelo dobro organizirano tekmovanje v orientaciji in to gre velika zahvala komu drugemu kot Mitji Vodebu. HVALA. Na orientacijskem tekmovanju so se poleg iskanja točk (6 jih je bilo) okoli Preddvorskega jezera, pomerili še v streljanju z zračno puško. Vsak dober strel je vplival na dodatno izboljšanje rezultata. Bilo je zelo zanimivo in kar čutilo se je v zraku tekmovalnost med ekipam. Ekipe mlajših selekcij so sestavljale tri skupine. Tekmovalce starejše selekcije smo dali v pare. Po končanem tekmovanju, smo vse tekmovalce peljali na zaslužen sladoled.

Ko smo se posladkali, smo se odpravili nazaj v bazo in počasi začeli s pripravami na prenočitev. Naredili smo kres, zrihtali okolico za postavljanje šotorov, pripravili vse potrebno za večerjo ter postavili platno-projektor za ogled polfinalne tekme.  Nestrpno smo le dočakali starše, ki so nam pripeljali šotore in skupaj z njimi naredili en fajn kamping plac. Začelo se je dogajati. Šotori so postavljeni, hotdog party v zagonu, na platnu polfinalna tekma, ogenj zakurjen, pekle so se pence, itd...  Skratka, bilo je noro. Kot vedno je pa vsakega dne enkrat konec in tako je bilo žal tudi zdaj. Pozno v noč so se vsi "pofočkali" po šotorih in počasi zaspali v novi dan.

DAN 5 - Petek 8.7.2016

Prebudili smo se v lep petkov dan, zadnji dan nogometnega kampa. Pojedli smo zajtrk (čokolešnik) in se lotili pospravljanja šotorov. Po opravljeni nalogi smo se malce odpočili potem pa odšli k Sašotu (odbojka na mivki) in si ogledali tekmovanje v "tenisu na mivki", kjer so igrali najboljši igralci sveta tega športa. Med njimi so bili tudi naši asi. Če se sprašujete, ali smo kaj navijal za naše..... Seveda smo.

Čas je bil za kosilo in počasi smo se odpravili proti bazi. Zadnji dan nam je bilo postreženo z naravno pečenim puranjim zrezkom v omaki z makaroni. Njami. Do 15h smo imeli počitek potem pa naše drugo,zadnje tekmovanje. Tekmovanje v hitrostnem poligonu (premagovanje ovir z žogo in brez). Zopet smo jih razdelili v dve skupini (mlajša in starejša selekcija). Čeprav se je na njihovih obrazih že videla utrujenost, so stisnili zobe in oddelali poligon z odliko. Čestitke. Več o rezultatih malce kasneje.

Počasi se je ura bližala zaključku samega kampa. Počakali smo na starše in skupaj kakšno rekli o samem kampu in dogajanju na njem. Prišel je tudi čas za podelitev medalj najboljšim tekmovalcem tekmovanja v orientacijskem teku in poligonu. Na koncu pa še zaključni govor.

REZULTATI:

1. Luka Prestor
2. Ažbe Repič
3. Maks Pavlič

Na koncu vsega pa smo se skupaj s starši še malce poveselili in odigrali tekmo med ekipama otroci KAMP D7 in STARŠI.  Rezultat tekme 6:6. Po penalih zmagali "kamperji". Da pa nismo bili lačni se zahvaljujemo ŠD Preddvor, ki nas je počastil z odličnim mešanim mesom na žaru,itd... Hvala seveda staršem pri pripravi in peki. SUPER SMO SE IMELI ....

Za konec se še enkrat na VELIKO zahvaljujem staršem za ZAUPANJE in POMOČ. Prav tako mojim fantom (Luka, Jan, Matic) za opravljeno delo.... Iz vas še nekaj bo. In otrokom "kamperjem", da so me prenašali skozi teden. Hvala tudi ŠD PREDDVOR, ki so mi stali ob strani, gostilni Bizjak, da nismo bili lačni in Božotu (oprema Royal), da nismo nagi skakali okoli.

Imejte se oz izkoristite kar se da "tanajtabol" počitnice. Lep pozdrav do naslednjega leta. Se vidimo...