10.07.2013 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru - Športno društvo PREDDVOR

Pojdi na vsebino

10.07.2013 D7 poletni-nogometni kamp v Preddvoru

Aktualno > Dogodki in odmevi

DAN 1 - Ponedeljek 8.7.2013

Ponedeljek je bil na začetku malo bolj spoznaven, vsi otroci se še niso poznali med seboj.
Naše 'navijačice' so dobile že takoj zjutraj prav posebno zadolžitev in sicer varstvo štirih malih ježkov, ki nas bodo spremljali vse do konca. Z nogometaši smo dopoldne nadaljevali s planom dela in kar pogumno zagrizli v trening. Hitro je prišel čas malice in sprostitveni sprehod za nekatere pa mučna pot :) do jezera, kjer so samo nas čakala igrišča za odbojko, tenis na mivki in igrala. Prijazni g. Sašo nas je tudi malo ohladil s polnim hladilnikom različnih sokov :D

Tik-tak sta minili dve urici in že nas je preganjal čas za kosilo. Super dostava in postrežba Janeza iz gostilne Bizjak je nasitila vse lačne želodčke s prav posebnimi 'športnimi špageti' :):):) Recept je menda skrivnost, ampak nihče ni ostal lačen.
Po kosilu je bil obvezen počitek, da se špagetki spravijo na svoje mesto in spremenijo v potrebno energijo za popoldanski trening. Nekateri smo si tudi malo namočili in osvežili nogice v reki, ampak samo do gležnjev... imamo pa tudi fenomene, ki imajo gležnje pri kolenih :) Starši najbrž tega še ne veste :)

Drugi del treninga je potekal s polno paro in navdušenostjo...
zabavale pa so se tudi naše bejbe v družbi Špele. Prvi dan smo zaključili nad pričakovanji...

Coach David je happy :D

DAN 2– Torek 09.07.2013

Torek se je že takoj začel s planom dela, ker nas je po dopoldanskem treningu čakal prav poseben izziv za katerega je bil zadolžen Mitja, ki je v 'prostem času' tudi naš paparac :) Kljub popolni zbranosti na treningu smo vsi komaj čakali, kam nas bo popeljal Mitjev orientacijski pohod :) Takoj po malici smo odšli do jezera, kjer smo se razdelili v mešane skupine in dobili navodila.

Prvo točko fočkanja so skoraj vse skupine izpeljale gladko, drugo točko od skupno sedmih pa nam je nekdo ukradel :( oz. si jo je najbrž sposodil, zato so se skupinice malo zmedle. Kljub temu smo vse usmerili na točko tri in od tam dalje do konca.
Ker je bil pohod kar obsežen, z vzponi in spusti vsega skupaj 5km... smo na zadnjo skupino čakali vse do kosila. Že, ko smo se vračali nazaj v našo bazo rahlo utrujeni in lačni smo zavonjali dunajce in imeli smo prav! Čakal nas je pravi 'party po dunajsko' s krompirjevo prilogo. Torek je bil dan gostilne Logar in hrana je bila odlična. Pripetljaj, ki ste mi ga nekateri starši pripravili med počitkom, ni za širšo javnost, verjamem pa, da bo na ta račun v petek na zaključku še veliko smeha :D David ma vas rad!

Moram pohvalit tudi naše simpatične navijačice, ki nam prav polepšajo in popestrijo te dneve in brez njih definitivno ne bi bilo isto. Mogoče katero še celo navdušimo, da obuje kopačke :):):)
Počitek je minil prehitro in ker naš namen ni počivanje smo drugi del torkovega treninga zaključili z igro nogometa, kjer so se pokazali že prvi rezultati :)

DAN 3 - Sreda 10.7.2013

Dan se je danes začel malo drugače :) najbrž že prej doma, ko so mali nadebudneži iskali kopalke, brisače in vse potrebno za naš vodni dan :) Po prihodu vseh, smo najprej ugotovili, da ježki žal ne gredo z nami na bazen :( ampak pridejo v našo družbo spet jutri :) Otroci so se do prihoda avtobusa razdelili v skupine in pospravili malico. Čisto malo smo se sprehodili, danes čudežno brez težav :) saj nas je pred Jelovico že čakal Bojan-Blondi z velikim avtobusom :) Verjamem, da si je štel v čast, da pelje na sprostitveni dan BODOČE NOGOMETNE ZVEZDE. Hvala Blondi za srečno in zabavno vožnjo tja in nazaj.

Ker smo že pravi uigrani team kamorkoli bi nas postavili, smo bili rekordno hitro vsi v kopalkah in čakali na zeleno luč naših animatorjev, kdaj se lahko zapodimo v vodo :)
Seveda, smo si vsi zapomnili, da je ob 11.00h čas za sladoled in malico :) Če verjamete ali ne imajo vaši otroci do sekunde točno notranjo uro :) no vsaj, ko je v igri sladoled. Bili smo prava atrakcija, ko nas je vseh 36 lepo počivalo in uživalo v sladoledu :P

Koliko skokov,
potopov, zamahov in piruet je bilo - imam premalo prostora, da bi lahko opisal vse in vsakega posebej :) So pa vaši in naši otroci talenti na vseh področjih. Kar za vse nas, je prehitro minil tale vodni dan, za tolažbo pa nas je na Gibi-Gibu čakala slastna pica pred odhodom nazaj v bazo.

V bazi nas je pričakal fotograf Slavko in naredil najboljše portrete kar se jih je dalo :) Drugo leto bomo v camp vključili tudi disciplino, ki se bo imenovala: TRENIRANJE NASMEŠKA :D
Naše simpatične navijačice so, kar se tiče fotogeničnosti tukaj izvzete :) Rezultate slikanja bomo lahko skupaj preverili v petek. To bo še zabavno!

DAN 4- Četrtek 11.6.2013 D-day

Dan se je začel tako kot vsak, le z eno majčkeno razliko. Neverjetna neučakanost otrok na prenočitev oz. spanje v šotorih pod milim nebom ;). Ko smo otroke umirili in jim povedali, da to še vedno velja, smo šele normalno lahko začeli s planom dela.

Plan dopoldanskega dela je bil podoben ponedeljkovemu. Trening tehnike+koordinacije,
kjer se je pri igralcih že videl veeeliiik korak naprej in sprostitev na igriščih za odbojko na mivki. Zopet smo uživali 100 na uro, kar se je videlo tudi na uri. Zelo hitro se je ura bližala 13ti popoldan in času kosila. Zbrali smo se skupaj in predno smo odšli, smo se zahvalili Sašotu za prijaznost in neverjetna dva dni na mivki. Vidno utrujeni in lačni smo prišli do baze in počakali na kosilo. Gostilna Logar nam je tokrat postregla s poslastico tedna in sicer purančka v smetanovi omaki z njoki. Njaamiii :). Po kosilu smo imeli čas za počitek, ki so ga nekateri izkoristili za namakanje v vodi, eni za družabne igre, drugi pa so malce zatisnili oči in zadremali :) .

Priprave na popoldanski trening in nove izive so nam zelo hitro prekinile kaplje. Kljub temu, da nismo iz sladkorja, smo raje počakali pod streho in tam tudi ostali do konca planiranega treninga. Ni bilo potrebno podrobno opazovati, da bi videli strah in dvome pri otrocih ali bomo prespali ali ne. Stopili smo skupaj in s pozitivno energijo premagali slabo vreme in priklicali lepšega. Od takrat je šlo samo še na najbolje. Dogajanje na veliko. Dobili smo obisk dveh vojaških specialcev, ki sta nas za dve uri in pol popeljala na pravo adrenalinsko dogodivščino preživetja v naravi. Če boste imeli v kratkem doma okrog hiše postavljen kakšen bivak, je to najbrž posledica tega :)). Po "preživetju v naravi" smo imeli za večerjo pravi hot-dog party :).

Ko smo napolnili želodčke, smo dobili novih moči in zavihali rokave, ter se resno lotili postavitve šotorov za prenočitev. Hvala za pomoč pri postavitvi tudi vsem mimoidočim staršem. Marljivi kot mravljice, smo v slabi uri postavili kar pet šotorov. "KAPO DOL,
NE"- bi rekel Katanec ;). Polni adrenalina, veselja, nove dogodivščine, nas je v spanec popeljala ura nekje ob polnoči :).

DAN 5 Petek 12.6.2013 Zaključek

.....in smo preživeli noč.
Za nekatere je bila kratka saj so začeli z jutranjim čvekanjem že ob 6:00. Iz vljudnosti do ostalih zaspancev pa smo ostali v šotorih do zajtrka ob 8:00. Pri "all inclusive D7" zajtrku (čokolino, čok. kroglice in hvala še super mamici za slastne palačinke :) ) so počasi začeli prihajati še nogometaši, ki žal niso preživeli noči z nami. Kljub temu, da je bil petek nismo nič počivali, ampak po pregledu plana dela namesto ogrevanja že začeli z vajami, ki smo jih kasneje popoldne demonstrirali tudi staršem. Trening se je zavlekel in spremenil v igro tudi skozi prosti čas pred kosilom.

Ker smo super športne testenine gostilne Bizjak ocenili kot odlične, je bila naša naloga, da ocenimo še petkove testenine gostilne Logar in izid je izenačen :). Po kosilu so nam dostavili ogormne "ZORB žoge" za kar se lahko zahvalimo Petri iz podjetja "Mesto norčij". Parkirali smo jih ob igrišče, kar pa je pomenilo zmanjšanje koncentracije pri popoldanski trening generalki za vsaj 40% :).

Počasi so začeli prihajati starši, nekateri svojih otrok niso videli že zeeelooo dolgo, skoraj več kot 30ur :) . Ko smo bili vsi pridno zbrani smo z veseljem pokazali naše novo pridobljeno nogometno znanje in podelili diplome in medalje,
ki smo si jih resnično zaslužili v tem super, neponovljivem in nepozabnem tednu. Sledil je žur z mladimi in starimi na katerem pa nismo bili ne lačni (hvala Mišo s.p. za čevapčiče :) ) in ne žejni.

HVALA vsem sodelujočim in prisotnim, da smo izpeljali nekaj tako enkratnega.

Želeli bi si, da to postane tradicija in da nas je vsako leto več.